F.A.Q.

Kan ik een bestelling terugsturen?
Wij controleren elke product voordat wij het verzenden. Mocht het product om wat voor reden dan ook beschadigd aankomen dan kun je een foto van het product naar ons mailen. Op basis daarvan nemen wij contact op met de Express service om te onderzoeken wat er is gebeurd. Als wij duidelijkheid hebben nemen we contact met je op. Een eventuele retourzending dient altijd aan de voorwaarden te voldoen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
We zouden niet weten waarom je een bestelling wilt annuleren maar dit is mogelijk. Als je binnen twee uur na jouw order de bestelling annuleert verzenden we je bestelling niet.

Kan ik mijn profielgegevens aanpassen?
Ja. Via jouw account kun je alle gegevens zoals je adres en e-mailadres eenvoudig aanpassen.

Waarom krijg ik geen reactie op mijn vraag?
Het streven is om, op werkdagen, altijd binnen 48 uur een antwoord te geven op jouw vragen. In uitzonderlijke gevallen kan het wel eens langer duren. Controleer altijd je spambox voordat je ons weer mailt. Het kan voorkomen dat onze mail daarin terecht is gekomen.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord kwijt ben?
Je kunt hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Zijn de producten geschikt voor verzending?
Ja. Alle producten worden onder de juiste omstandigheden verpakt en verstuurd. Bij sommige bestellingen maken wij gebruik van, uiteraard discrete, verstevigde dozen of enveloppen.

Wat staat er op mijn afschrijving?
Om de betaling zo discreet mogelijk te maken noemen wij géén producten op een eventuele afschrijving. Dit zorgt ervoor dat de betaling zo discreet mogelijk wordt afgehandeld.

Verzenden jullie met Track & Trace
Uiteraard! Je kunt je verzending altijd controleren met deze Track & Trace. Zowel in Nederland als de andere landen van de EU (plus Zwitserland).

Hoe lang duurt een verzending?
Afhankelijk van jouw locatie kan een verzending tussen de 2 en 5 werkdagen duren. Bestellingen in Nederland worden vaak al de volgende dag afgeleverd. Dit zijn indicatieve levertijden. In het geval van vakanties, leverproblemen, onverwachte weersomstandigheden of met feestdagen kan de verzending langer duren. Let op: je kunt je verzending altijd controleren middels de Track & Trace. Doe dat aub voordat je contact met ons of de bezorgdienst opneemt.

Wat als ik niet thuis ben en de bezorger komt langs?
De bezorger doet drie afleverpoging alvorens de producten naar het lokale distributiecentrum te brengen. Daar kun je te alle tijden de producten ophalen.

Hoe verzenden jullie de bestelling?
Wij verzenden alle bestellingen in een discrete verpakking. Grotere orders worden verzonden in een grote blanco doos terwijl de kleinere bestellingen in een blanco enveloppe worden verzonden. We verzenden alles met Express Service inclusief Track & Trace. Je kunt jouw bestelling dus altijd volgen.